one day..

Hahah, jaaaa.. mitt nyårslöfte hållde sig välldigt längeee. jag råkade öppna en klubba och slicka på den.
men liksom jag skulle ändå inte kunnat klara det. Asso inte en godis bit på ett helt år! det är ju jätte länge. ^^

Men årets första ridtur gick bra. men jag fick lite ont i huvudet. så jag red bara på didirik i dag. :)
men i morgon blir det  didrik, silvia, doris och boysen. :D
just nu så sitter jag och tittar på tv, har ingen aning om vad vi tittar på.
Allt jag vet att det går på 5:an och att Bruse villis eller hur det stavas är med i den, haha! 
 
Ne, men tycker inte ni att det har blivit liksom tråkigare, tråkigare och tråkigare inlägg hår i
från mig? Men jag kommer inte på något längre. jag menar.. jag kan ju inte bara skriva om vad jag  gör, ska göra, vad jag gjorde och allt annat.. ;I
Men ska titta vidare. /alvaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0