20 dagar kvar :D

heej. nu är det 20 dagar kvar tills jag fyller år. jag önskar mig en systemkamera, och en mobil + lite ridbyxor eller något har ine tänkt så långt en. Men vill ha en systemkamera för att jag vill ta kort på hästidarna och annat.
för lixom jag har inte så mycket bilder att välja på nu. asso tar typ samma bilder hela tiden. hur kul är det, att se på samma bilder hela tiden ? vill ha mer på hästarna och så =) <3
desutom kan man ta kort på mkt annat som liksom händer underdagen :) 
likom tänkt hur mkt inlägg det skulle bli asso.  

haha, hade inget att skriva om. så jag tog datorn och började skriva om något jag
hade i huvudet ^^ inte så intressant och veta i från mig då men..  

idag vet jag inte vad som händer, vet varken ut eller in. nyårsafton sket sig helt. 
och har inte lust att skriva om det. ingen bra idé heller för den delen. 
men ska vell ut och rida. men asso, herregud vad varmt det helt plötsligt blev här i Närke fast 
det blåser ju inget skönt, men all snö håller på att smällta. och det har ju kommit lite vatten och nu har en 
hel del frusit så att det är jätte halt på vägen.
vad hände med klimatet? eh, jag tror faktiskt att det kommer att bli kallt sen igen.
jag tror inte att det kommer smällta bort alltihoppa inte.
men ska äta frulle nu tror jag :))
/Aalvaa
 
bild från förra vintern. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0