sista dagen...

sista dagen i mitt godis ätande liv! ahha, neeeeee. men
på ett helt år! :o vet inte om jag ommer klara det.
men om mormor klarat av att inte rökt på 9 vecor utan något niotin tugggummi, så
kommer jag att klara att inte äta godis, chips och dricka. haha!
jag kommer bara få leva på popcorn! :'((
men det possetiva är att mina tänder blir friskare, och lite fett försvinner. x)
hah, nee. men jag hoppas pappaa är så snäll att hon i allafall låter mig dricka coola. för jag är helt
beroende av coola.
men jag har faktiskt inte druckit coola på 1 vecka.
Graattiiiss till mig! ;)
hahahah! men taggad för det nya året :D
/Alvaaaa

 

min snygga dator ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0