kommit hem ..

Hejj! nu har jag kommit hem från elin. flum vi har haft! vi åkte pulka och fotade lite.
jag tror faktiskt att elin kommer att lägga upp några sen ;)
hhahahha! :D vi hade twilight maraton i går kväll. men vi hittade inte New moon så vi tittde
på twilight och eclipce. :)) sen  vart vi så trötta så att vi gick och la oss :D
vi hade värsta sovmorgonen i dag. vi sov till 10.40 ungefär!
vi åt frukost och gjorde i årdning oss och stack till där elins häst eller inte hennes då men, en hon rider på.
det såg ut att gå bra för henne. men jag brovade också och det tyckte jag gick bra :D
men snart ska jag gå ut och rida på didrik och så :) ska
rida och hoppa lite på banan.
vi får se om jag bloggar senare.
/Alvaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0